Si Daca – Pro Musica

Pro Musica e unul din grupurile care au fost mereu in topul muzicii rock romanesti desi pe nedrept plasati in umbra favoritilor publicului. Ii ascultam seara de seara la Costinesti, la Perla Marii (putin mai incolo, la Forum, cinta Holograf) si desi nu prea am vazut niciodata locul unei formatii de rock intr-un restaurant, aveau destule cintece frumoase si sentimentale.
Am ales pentru acest post versiunea acustica si nu cea de pe vinil. Sint la fel de frumoase amindoua. Poate cea mai buna adaptare pe muzica a unei poezii clasice.

Nu pot sa nu amintesc, asa ca o gluma, de o adaptare a aceleiasi poezii de Sincron-ul lui Cornel Fugaru. Sa nu ma intelegeti gresit, Sincron-ul a fost o trupa simpatica, cu unele succese la public, dar cu Eminescu nu prea le-a mers. Judecati singuri.

Versuri (asta doar asa, ca sa fiu consistent, ca nu cred ca e cineva sa nu le stie pe de rost):

Si daca ramuri bat în geam
Si se cutremur plopii,
E ca în minte sa te am
Si-ncet sa te apropii.

Si daca stele bat în lac
Adâncu-i luminându-l,
E ca durerea mea s-o-mpac
Inseninându-mi gândul.

Si daca norii desi se duc
De iese-n luciu luna,
E ca aminte sa-mi aduc
De tine-ntotdeuna.

Leave a Reply

