Iarba Prin Par / Daca Vrei / Scrisori Iubite – Celelalte Cuvinte

Eram la Costinesti, vara lui ’87 sau ’88, si beam bere cu prietenii pe o terasa, chiar la marginea marii. Eram foarte veseli – tocmai ne intorceam de la un concert Celelate Cuvinte, la teatrul de vara, care se prelungise mult peste limita obisnuita. Si cum stam noi asa si vorbeam despre Calin Pop si Radu Manafu (daca nu ati auzit de ei: o scurta biografie a grupului ), cind de nicaieri apare o fata si zice, “Vad ca va distrati bine. Pot sa stau si eu cu voi?”. Acuma nu era sa o lasam singura in noapte, singura problema era ca aveam toti prietenele cu noi, cu exceptia unui singur coleg, care insa era si cel mai timid. Eu, normal, am asteptat sa zica el ceva, si el nimic. Fata insa n-avea nici un chef sa plece, asa ca i-am dat o bere si i-am testat cunostintele de Celelalte Cuvinte, pe care le-am gasit satisfacatoare si am lasat-o sa stea. Am mai petrecut citeva ceasuri bune, cu bere si povesti (ce frumoase erau noptile fara televizor si fara smart phone) iar la plecare fata astepta sa o luam cu noi, dar de data asta chiar n-am avut cum sa o scot din incurcatura, iar prietenul meu timid nu s-a ales cu nimic. Fata a plecat asa cum venise, de nicaieri.

IMG_20131002_160649

Iarba prin par – Versuri:

Nopti de vis
Ce s-au stins
In van
Cugetari
Rugaminti
In zadar

Iarba prin par, pe obrajii ei
Si pe ochii caprui
Ce plangeau la zei

Intr-un loc
Ea mergea
Mereu
Nimeni nu
Va afla
Taina ei

Daca vrei – Versuri:

Daca vrei privirea sa-mi las in podea
Calca peste ea, calca peste ea.
Daca vrei de tine sa simt ca-s robit,
Lasa-ma uimit, lasa-ma uimit.

Daca vrei cu tine lumina s-o impart,
Lasa-ma sa ard, lasa-ma sa ard.
Daca tot ce-i dus vrei din urma s-ajung,
Lasa-ma sa curg, lasa-ma sa curg.

Daca vrei sa stii ce-am in suflet si-n gand,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant,
Lasa-ma sa cant, lasa-ma sa cant…

Scrisori iubite – Versuri:

Aa…, scrisori pastrate, de demult
In linistita zi cu soare
A, cu fruntea-n maini ma plec s-ascult
Tacerea vorbii tale.

Ce fericit eram odata
Si cat sunt de ostenit de drum…
A, dar ea pe unde-o fi acum?

Leave a Reply

